Monday 18 May 2009

CINTA- ape itu BENCINTA??

pasti korang gelakkan aku bile bace tittle blog ni kan??
ntah aku pon xtau cane blh dpt idea nk letak BENCINTA...
sebab aku mnat faizal tahir ke???
maybe kot.... hehehe

Nape BENCINTA?

actually perkataan ni datang dr 2 perkataan, "BENCI" dan "CINTA"...
2 perkataan yang ckup mudah tuk difahami semua...
dan 2 perkataan yang cukup bermakna dalam hidup aku...

kalau BENCI, mestilah tak CINTA...
kalau CINTA, mestilah tak BENCI... mudah kan?

so sume bende dlm blog ni berkisarkan everything yang aku cinta (suke) atau aku benci (tak suke)... terimelah seadenye k...



p/s kalau ade yang benci, berenti lah membace...
kalau ade yang cinta, teruskan membace.... layaaaaaaaaaaaannnn.... hehehee

7 comments:

  1. hah?benci sape?cinte sape?cam knl je sape die tu..

    ReplyDelete
  2. heheh ko jgn lep.... jgn wat skandal dow...

    ReplyDelete
  3. zahin abd razak19 May 2009 at 22:33

    poknik,,nak melariskan blog tak??KAMI boleh bantu.. :)>-

    ReplyDelete
  4. sasterawan skang poknik.

    ReplyDelete
  5. heheh mekaseh2 kawan2 krne menyokong...
    bear...ko jgn wat giler....

    hehehe bese2 je hab...
    jgn bising2...

    ReplyDelete
  6. oit poknik. hehe, sume org pgl ko poknik aku nk pgl poknik jugak rr.

    ReplyDelete
  7. hahaha
    akak, ko nk pggil aku pape pon blh kak...
    ko kan kakak aku... hehehe

    ReplyDelete