Monday 18 May 2009

CINTA- ucapan alu-aluan...

"pok nik, ko ade blog x..?"
"pok nik, ko xde blog ke?? loser dow..."
"pok nik, bile nk wat blog..?"

ni antara soklan yg member2 slalu tnye kat aku bile aku bace blog diorang...
ni gak la soklan2 yang mebuat aku mule terpikir nk tulis blog...

dan tahniah kepada member2 aku...korang telah berjaya menjadikan aku blogger...
aku dedicatekan blog ni tuk korang sume...member2 aku di seluruh dunia (mcm la ku ni byk kawan sgt)...hehehe

so guys.... enjoy je la pape je yg aku akan tulis nnti k... layaaaaaaaannnn....

tp nape BENCINTA eq???

4 comments:

  1. mas..mu sudah ada blog ya...

    tahniah mas..

    hahaha...blogger da pok nik..bila nak bg wea bace =p

    ReplyDelete
  2. hahaha

    korang ade blog, aku pon nk ade gak....
    tempat luah prasaan katekan...

    hehehe wea , mummy, tok wea...sume bg sokongn maaa... hehehe

    ReplyDelete
  3. benci + cinta....

    btul x???

    bykkn post CINTA nik... ak suka CINTAN2 nie... :D

    ReplyDelete
  4. @ topek... bos, x worry... aku raso banyok hok cinta dr benci... hehehe

    ReplyDelete